tisdag 28 april 2009

Snart blir det åka av!

Jag säger bara ÄNTLIGEN ! Yes vad härligt. Igår var jag och inhandlade en sprillans ny cykel åt mig, det blev en Skeppshult Soft, en svart. Kom på att jag har nog aldrig ägt en "ny" cyckel, nej det har alltid varit en bättre begagnad, men jag tror inte att jag tagit nån skada av det. Jag ska från 1:a maj börja cykla till jobbet, så det var ju bara att skaffa sig hjälm och reflexväst oxså, inte vågar man sig ut på E 4:an annars. De e tu att man har kort hår, menar bara att frillan blir ju inte heller förstörd =)

Var oxå igår och hämta Lillis balklännings tyger, fiiiina! Fast Lilli, jag har hittat ett jättefint mönster på överdel, den är nog i din stil, rosett och allt =), nåja jag gör inga ändringar förrän du godkänner! Idag måste jag städa i sy rummet, får snart inte in en fot där.... massor med tyger som måste sorteras och vikas in i garderoben, inget roligt jobb, men ett måste. Nä nu hör jag att syrummet kallar på mig, bäst att gå.

Inga kommentarer: