måndag 25 januari 2010

Nedräkningen har börjat

jag säger bara ÄNTLIGEN, snart börjar vinter OS. Jippiiiii som jag har väntat. Blir nog många vaknätter, hoppas bara att dom infaller på lediga dagar =).

Ja vad har hänt sen sist... kommer inte på nåt märkvärdigt... men nu har vi äntligen en ny dator, köpte den på fredag från GR it& data. Det blev en laptop med 17,3" skärm. =). Gynnar hellre lokala små butiker än dom stora drakarna, dom klarar sig i alla fall. Nästa inköp på listan är en ny tv, såå typiskt att våran tjocktv la av, somnade, dog. Nåja inget ont som inte har nåt gott med sig, nu ska vi köpa en 42" platt tv istället, lagomt till OS börjar =)

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva så jag sätter punkt för denna gång.

Hejkon bejkon

1 kommentar:

Unknown sa...

Det ska ju vara nån sorts utförsäljning på Elvaruhuset,köp tv:n därifrån. Jag kommer också sitta fastklistrad vid tv:n när det är OS. :)