tisdag 16 februari 2010

Drygt fem timmar

Jaa det blev drygt fem timmar sömn, gick och la mig vid halv fem imorse, orkade inte se hela konståkningen så det blir till att kolla på reprisen i em.

Det var ju en härlig dag med guld igår, få se vad denna dag med skidskytte har att ge, hoppas så klart på medalj även idag, men men den som lever få se =)

Annars då om vi nu inte bara pratar om os ( vilket i sig är ganska oundvikligt just nu), jag skulle behöva boka en tid till frissan och en tid till optikern, och kanske en tid till Fias klipp och ryck =)

Nu ska jag göra ett ryck i tvättstugan, har en tvätt som väntar på hängning =) och sen ska jag ta i tu med en jacka, ska byta hurhaus (dragkedja) i den. När jag får bilen i em så ska jag nog susa mot stan och hämta ut panduro paket och köpa semlor, måste ju ha go fika till kvällens skidskytte.... ja där ser ni, har bara tankarna på os. Till middag blir det brunabönor och knaperstekt bacon, gott.

Näpp nu är det dags att jag sätter i gång med sysslorna, nedräkningen har börjat bara ca 6 timmar till skidskytte =)

os guld, os guld , os guld , os guld

Inga kommentarer: