onsdag 10 februari 2010

Snart börjar det

weeee snart är det os.... längtar... gammel tv´n suckade ju lagomt innan os börjar så nu har vi en ny tv, en 42". Blir nog härligt att kolla skidåkning mm på "storbild".

Latmasken har bitit sig fast i hälarna på mig, har inte promenixat på länge... skyller på diverse saker som för blåsigt, för kallt, hinner inte mm mm mm.
Nåja det är väl inte hela världen, man kan ju ta sig en promenad inne på ikea... det blir ju ganska många steg de =)

Nu till nåt roligare, äntligen så har vi hittat sovrumslampan. Nej den har inte varit försvunnen .... har inte haft nån taklampa i sovrummet på drygt två år, jaa vi har inte hittat nån som passar, men se det hade ellos nu, en som dög åt både mig o gubben. Så idag kopplade jag ihop elen till den, och nu hänger den fint i taket. =) .Idag hade jag årets semla premiär, fikade semla hemma hos kusin M. Jag gav henne även en hjälpande hand med att få till hennes köks gardin, fint blev det. Är sugen på knythissgardiner till köket, vita vore fina. Fast jag tycker att det är dööö tråkigt att sy gardiner. Nåja jag har möblerat om lite i tv rummet, om man nu kan kalla de för de, har bara bytt plats med skåpet i tv rummet och skrivbordet i hallen... hängde ni med? =)

Nej nu ska jag försöka göra nån nytta, har ett par täckisar som väntar på att bli lappade, samt en jacka som vill ha ny dragkedja... Så det var allt för denna gång.

Hejkon bejkon.

Inga kommentarer: