torsdag 19 november 2009

Får låna datorn igen...

Han är så snäll min son som låter mig låna hans dator ibland =) för det räcker ju att låna den ibland, inte jämt, nej det orkar jag då rakt inte med, är inte så beroende av den att jag skulle behöva den jämt.

Då så har jag och Emma julpysslat igår lite. Det började med att vi först åt risgrynsgröt till lunch, sen på med en jul cd skiva, och pysslandet kunde börja. Emma gjorde små ristomtar och jag tovade svampar, sen drack vi lite kaffe och lite julmust och knaprade på lite pepparkakor. Vi hade hur trevligt som helst. Senare på em så satte jag igång med middagen som bestod av lasagne, mums. Vi väntade in Emmas käresta och sen åt vi middag ihop. Kaffe med dopp efter maten, doppat bestod av smörbullar, drömrulltårta och pepparkakor. Synd att inte Sara kunde vara med, men vi får pyssla på nytt när hon kommer hem.

Jag var och flängde en sväng på stan idag fast jag inte skulle, men jag kom på att Emma kan få låna mina "gamla" jul panelgardiner till köket så jag var och lämna dom åt henne. Sen var jag till hemtex och inhandla lite julpynt som jag ska slakta lite först.... och sen hann jag även med Gränsboden oxå, mycke trevligt där med (jo det följde med hem lite saker, men kostade bara 60 kr)

Näpp nu ska jag överlåta datorn till sonen igen.

Ha de bra!

1 kommentar:

Coral Fang sa...

Åå vad mysigt det lät! Längtar tills jag kommer hem :)