tisdag 24 november 2009

Ledig dag

så skönt med sovmorgon, vaknade kl 10.11 =) Skönt inget träningsvärk från igår... ja om man nu kan få det av att måla..... nåja iaf så var jag igår och hjälpte kusin M att måla köket, tak och väggar. OOO det blev fint, M var så nöjd, nu kan hon göra jul... och jag är så glad att kunna hjälpa till...vad gör man inte för en sån trevlig tjej =) Nåja sen han vi även ranta på tygaffär en sväng (fastän vi kom dit fem minuter innan dom stängde) sen var vi på gränsen och besökte Tiimari, Pentik och Citymarket. Det följde väl med nåt smått och gott. Ikea tar vi en annan dag =). Håller tummarna för Emma som har halkbana idag, det går bara bra=) egentligen så hade hon och jag tänkt att gå på ikea idag, men det skippar vi, jag ska sy mina julgardiner till köket istället, det är ju första advent på söndag, och sambons födelsedag =)

Adventskalender tomtarna är färdiga och levererade, tack Emma. Mottagaren var nöjd. Jag med för dom blev verkligen fina. På onsdag önskar jag bra väder, då ska jag nämligen gå till jobbet.... sonen ska börja på praktik och behöver bilen, men tur att vi får iaf samåka då jag har morgon för då börjar vi kl sju bägge två, sen att jag får gå hem gör ju inget, då får jag ju ett promenadpass och behöver inte tänka att jag måste ut och gå när jag kommer hem, två flugor i en smäll kan man säga =)

Nä nu ska jag gå till affären en sväng och hämta mjölk, sen via brevlådan hem. Måste sätta igång med gardinerna om det ska bli färdiga nån gång.

- Sara, hallå, du ska få nåt roligt med posten denna vecka =)

Det var allt för denna gång, hej

1 kommentar:

Coral Fang sa...

Nu blev jag allt bra nyfiken :)