måndag 15 juni 2009

Brännskadad korv =)

Ja det blev brännskadad korv till middag idag, nej ingen fara så med den men den såg bara lite brännskadad ut. Semester är det och faktiskt semester väder. Nice. Var in till "förrådet", ja elller hallen som leder till storsonens rum... ojne vojne.....tände lampan kikade runt lite och släckte lampan.. nej usch kände verkligen inte för att börja röja där nu, men hela "rummet " måste tömmas på diverse skrot. tänker nämligen fixa till det så det blir mer som en hall än ett förråd....

Annars då, jaa idag har jag varit och postat en älg.... mmmmm. fast en i tyg då, ska visa bild på den så fort nån klurat ut varför det inte kopplar mellan datorn och mobilen via usb kabeln..... själv orkar jag inte lägga tid på sånt. Sen har jag o sambon satt upp torkvindan jag köpte på maxi, det var vi två och miljoners med mygg, ettriga sådana. hujja.

Måste berätta om min hemska dröm jag hade.... jag drömde att jag hade långt mörkt hår och när jag tittade på mig i spegeln så hade jag världens håravfall och jätte äcklig exem på dom kala fläckarna, men jag kunde iaf kamma så det inte syntes alls... drömde nog om det bara för att jag kollad på nåt program om hår tidigare på dagen. Nähä om jag skulle förflytta mig till mitt rum och göra något kreativt istället.

Hejs svejs ....

Inga kommentarer: