fredag 19 juni 2009

Trevlig Midsommar till er alla!

Hoppas att vädret håller i sig så jag får fixa klart förrådet el ska jag kanske kalla den för hall, nåja jag har iaf äntligen kommit till skott med att fixa förrådet/hallen....(det är egentligen ett förråd men man måste gå igenom den för att komma till storsonens rum så jag gör om den till en hall). Kan inte fatt att det fanns 4 lager tapet där... i ett förråd , hmm nåja jag har med hjälp av Sara tagit bort 3 lager, det som satt längst in får vara kvar för det sitter som berg. Igår var jag och inhandla färg till väggar och golv, takfärgen hade jag redan hemma. Det är ett sånt där blå målat cementgolv där nu och jag ska måla det ljus grått, väggarna blir oxå ljusa. Sen ska det upp garderober där oxå. Typiskt så fotade jag med min mobil och får inte in bilderna i datorn.... nåja men på nåt sätt ska jag väl få dom i burken så jag kan visa er hur det såg ut och hur det till slut blev =)

Nej men nu måste jag nog åka in en sväng till K-rauta ( om dom nu har öppet) sen ska jag fixa färdigt smörgåstårtan, mums.

Som sagt ha en trevlig midsommar allihopa.!!!

Inga kommentarer: