fredag 12 juni 2009

Hoppsan Kerstin

Tiden går när man har roligt. Anledningen till mitt obloggande tänkte jag visa i bilder men av nån skum anledning så funkade det inte att lägga över bilderna från min mobil till datorn.... konstigt för det har ju funkat förr. Nåja iaf så har jag suttit vid symaskinen och fått ihop "några" klänningar, bla balklänning, 2 st student klänningar, en partyklänning, 2 examens klänningar och dom hade jag nu tänkt att visa upp men datorn och mobilen vägrade sammarbeta..... grrr

Jag har iaf semester nu, härligt och jag bryr mig inte om att solen lyser med sin frånvaro, jag vet att den finns där bakom molnen, det räcker för mig =). Igår var det födelsedag, ett år äldre, "vuxen" tyckte nån, o aldrig sa jag då. Jag behåller barnasinnet forever. Tack för alla fina presenter jag fick. Idag har jag flängt fram o tillbaka ... var till Vojakkala och köpte blommor, var och plantera blommor på pappas grav, var med Sara på folkan och såg svefi uppträdande, måste säga att dom e lite speciella. Sen blev det faktiskt middag från Leilani.

Inga kommentarer: