måndag 6 juli 2009

Jag blev frälst

Operafrälst =)

Var igår och kollade på Krigsoperan, åååå vad jag tyckte den var bra. Vill se mer opera, och vad högt och härligt de tre nornorna sjöng. Jag har drömt krigsopera hela natten. Annars då, ja jag vill helst förtränga men det här är början på min sista semestervecka för detta år =( nåja ska inte tänka på det mer. Jag har skruvat ihop skåp, 7 stycken Bestå från Ikea. 5 till nya hallen och 2 till sovrumsgarderoben, nu är det "bara" att plocka in allt som jag ska ha i garderoberna, resten slänger jag, det som inte ryms vill säga. Imorgon ska jag besöka Fias klipp och ryck=). Kusin M och lilla R kommer med, sen ska jag på 2 års kalas till sjumilaskogen. Var faktiskt barnvakt där i lördags, gick jättebra, snälla flickor=). På onsdag tänkte vi åka till storebror och gratta honom, men han jobbar borta så vi skjuter på det till helgen istället och åker ev till finska Pellos "Vihreä pysäkki" och handlar lite andra sorteringens Pentik Vanilja. Jag skulle behöva efterättskålar... Nu ska jag gå och torka rent skåpen så att jag kan börja fylla dom med div. ting

Hejkon bejkon



Inga kommentarer: